MEKASIH SEMUA :,

Jan 1, 2011

selamat tahun baru 2011

happy new year 2011...
semoga azam dan impian tahun ni akan tercapai...

ermm...nak citer sikit pasal tahun baru ni..
semalam aku ngan papa sambut kat melaka jer..
mula2 planning nak g kuantan..
tapi tgk berita asyik cerita pasal banjir je...
cancel la...

yang seronoknye aku ngan papa jadi minah dan mat rempit...
huhuhu...kuar naik moto jer...
rindu rasanya....teringat zaman2 bercinta dulu...

bukan aper..jalan punya la jamed giler..
nak g dataran pahlawan jer kena tempuh 3 roblock...
mat2 rempit pon xyah cakap la...
haruk gile semalam...

yang kelakarnya time roblock ngan kitaorg skali sangkut..
polis2 tu ingat kitaorg satu group la jugak...
papa la sibuk sgt nak follow diorg skali..

teringat plak time kitaorg kat mentakab ronda2 ngn membe papa...
skali sangkut....lawak btol...
tapi skali skala seronok gak...
huhuhuuuuu.....

k,la back to cowndown new year tahun ni....
xseronok langsung...tahun ni xde bakar bunga api pon....
penat jer tgu kat MBMB 2......
tau2 tgk kat dlm tv jer...
ape kes..xmeriah langsung...

tgk pas cowndown yang family2 tu trus balik...
sian kan..mesti frust..
ye la mlm tahun baru...tapi xde ape yang menarik...
taun lepas ada gak la tgk bunga api...

kalau tau xde ape2...
papa kata baik kita g jln kat ict shah alam jer...
aduii..nape xhabak awal2....
aku on jer...huhuhuhhu.........
tahun depan jer la..





0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara