MEKASIH SEMUA :,

Jan 19, 2011

terujanya aku

ape yang membuatkan si jaja ni teruja yer??
errmmm...

u olls nak tau ye???

arini ni dalam sejarah....
aku dapat tgk mantan perdana menteri 
TUN DR. MAHATHIR MUHAMAD DAN ISTERINYA
yang amat disegani oleh seluruh rakyat malaysia
life depan mata sendiri tau..

dah 25 tahun aku hidup..
ni la first time dapat tgk beliau face to face...
mau xteruja..
bukan semua org dapat peluang mcm aku
~bertuahnye rasa

TUN DR MAHATHIR MUHAMAD

TUN DR SITI HASMAH MOHD ALI

*
*
*

selama ni hanya dapat tgk dlm tv dan dalam gambar jer...
abis baik pon aku dapat gi galeri beliau kat langkawi 
masa bulan 11 tahun lepas..
time tu pon dah kagum gile beb...

ni kan pulak depan mata...

semua ni terjadi semasa aku kena gi perasmian
WORLD YOUTH HOTEL
di ayer keroh melaka

ok la...jom layan pic2 yang telah tersnap oleh aku...
hehe :p

di lobby hotel

sedang menunggu ketibaan TUN dan isterinya


tuan tanah yang xmelepaskan peluang
 berposing bersama2 kawan opis..hehe

bersalaman dengan TUN

dah dirasmikan..

persembahan tarian naga

p/s : sampai skunk masih teruja...jgn sampai termimpikan TUN sudah..hoho :p



0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara