MEKASIH SEMUA :,

Jan 2, 2011

geram dan sakit ati sangat!!!!!

AKU GERAM!!!!!!!!!!!

nape 2 ye???

rupa2 nya tahun ni sambutan tahun baru kat dataran ayer keroh....
bukan kat dataran MBMB.......
asal aku xtau!!!
wat penat je tgu condown....

huhhh.....
memang sakit ati..

nak jadi cerita mlm tadi aku ngn papa mcm biasa la...
nak kuar jalan2 cari pasal...

tiba2 papa panggil aku...
waktu 2 dalam kol 10.30 pm..
"tgk ada bunga api"!!!

aku pon cepat2 la kuar umah...
mula2 ingatkan ada org yang bakar mercun merdeka 2...
tapi bila tgk banyak sgt das...
(dalam 30 das la)
ni mcm bunga api...bukan mercun....

memang xpuas ati...
kitaorg pon cepat2 cari dari mana dtg punca bunga api 2...

cari punya cari...
rupa2 nya kat dataran ayer keroh....
memang la geram!!!

last minit baru tau...
errmmmm.....nak wat camner kan...

tapi aku rasa ramai yang xtau kot..
sebab kat dataran tu xramai pon org...
jalan pon xjamed...

biasa nya kat melaka ni..
kalo ada function sambutan boleh tahan...

ni x.....
siap dapat tgk persembahan artis2 depan stage...
boleh x??

aku sempat la tgk zamani, mila, adam, man kidal, ana rafali, suhaimi meor,
wat persembahan..
jadi la pada xde kan...

frust sgt!!!
xpe tgu tahun depan ye...
hehhehehhe.......

man kidal

mila


adam

zamani

tuan tanah dan hubby

p/s : pic xbaper clear sebab guna hp N95 jer...kamera xbawak...huhuhuhu......

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara