MEKASIH SEMUA :,

Sep 3, 2010

buah lychee ada lemak khinzir!!!

Waspadalah dengan makan minum sekarang
terutamanya yang makan kat kedai kopi n restaurant.

Sesungguhnya agenda Zionis itu jelas mahu
menggelapkan hati ummat Islam supaya malas beribadat kepada Allah

Astaghfarlah kita banyak2...
 Entah berapa kilo dah benda2 ni
espsecially buah Lychee tu yg dah kita telan dgn begitu lazat.
Tau-tau adalah campur benda2 haram tu..

Tak tau nak makan apa dah....
 macam2 sekarang ni..
makan biscut ada melamine...
makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah...

Apapun kita hati2lah jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2....


Kesemua yg diatas mengandungi lemak BABI/KHINZIR...


JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda halal pada produk tersebut.
*
*
*
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings
*
*
*
di atas adalah barang2 keluaran narcissus....

Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain.untuk mendapat kesahihan tentang hal ini sila lawati
website


p/s : HARAP DIHEBAHKAN & BOIKOT ...................

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara