MEKASIH SEMUA :,

Jan 5, 2011

kisah cinta jaja♥♥gara ~ PART 1 :mengulit kenangan

ape lgi la si jaja ni nak menceceh ye...
mentang2 la incik hubby xde..
laju je wat entry...
hehhehehehhe...

actully xde ape pon..
bila tinggal sorang2 ni...
rajin plak singgah terjah menerjah kat blog2 org lain..

pastu hati ni terpaut plak baca entry
bab2 percintaan diorang..

sambil senyum sorang2...

nak wat entry kisah cinta aku ngn incik hubby la..
dari kami mula2 kenal...
bercinta and then smpai skunk la

tambah tolak darab bahagi...
termasuk tahun ni...
hampir 6 tahun la kami dah "bercouple"


bior betik....sambil mata terjojol...
kejap je rasanya..rasa mcm baru je kami kenal..
 pejam celik..pejam celik...
xperasan langsung..


kalau u olls nak tau..
ramai xcaye kami bersama tau..
sebab nye masa kami mula2 kenal dulu...
kalah anjing ngn kucing
jap2 tu pepatah melayu je tau...
i ngan incik hubby manusia ye...~wink*


kitaorg xboleh berjumpa langsung..
pasti ada je yang xkena..
bukan ape...incik hubby la yg jaat...
kuat menyakat...
dan sesi PLKN la yang merapatkan kami...


nak tau kisah cinta kami lagi???


tggu next entry wokeh..




(iklan)

*
*
*
*

i nak mandi jap..
keh..keh...keh...
+__*





p/s: mujur incik hubby xde..kalo xmampus kena marah asyik hadap lappy ni jer..

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara