MEKASIH SEMUA :,

Jan 20, 2011

bila dah terbiasa

bila aku bangun tido jer atau balik dari kerja
pasti perkara ni akan terjadi

*
*
*

APE YANG JADI NYE???

*
*
*

anak2 miss lola dah pandai
xnak duduk dalam sangkar lagi..
nak bebas mcm ibunya..

kadang2 geram jugak..
bila aku masukkan dalam sangkar sebelom nak tido..
pg esok confirm akan duduk kat luar jugak

incik hubby la punya pasal ni..
gatal2 tangan lagi ajar diorg main2 kat lantai..
katanya nak bagi anak dia cepat jalan..
alasan je tu..padahal dia suka mengusik anak2 miss lola tu..

tapi bila dah  terbiasa..
inilah jadinya...

apabila dimasukkan ke dalam sangkar

mula xtentu arah 

apabila pintu sangkar di tutup


pandai mintak keluar

 dan ini pula terjadi apabila pintu sangkar mula di buka

sekor keluar

dua ekor keluar

tiga ekor keluar

last2 empat2 keluar...

suka sgt bila dah berani kuar sangkar

ni la port baru diorang

dua ekor bersama ibunya

dua ekor lagi bergurau
comel jer...

*
*
*

aku xkisah sgt
tapi risau kena gigit semut je
nanti sakit susah plak

pening2.....hehe :p

*
*
*

ermmm...
yang paling comel bila tgk si "gemok" ni tido

geramnye.... ni la kucing yang paling disayangi oleh incik hubby


~SEKIAN~

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara