MEKASIH SEMUA :,

Jan 14, 2011

kelam kelibut jadinya

dari semalam sampai pepagi ni... 
sibuk je..kulu kilir...
makan pon ala kadar je..
asyik menghadap fail2 yang menimbun tu nak dikemaskini..

kalo sikit xpe gak...
ni ada la dekat 1ratus lebih fail aku nak kena cek balik..
adusss ~juling mato den

utk pengetahuan u olls...
aku jadi camni sebab 
ada audit pemantauan oleh sirim selama 2 hari ni..
semua ni utk ISO la..



so cam biasa yang akan dilakukan setiap tahun
setiap unit di JPBD Melaka ni
perlu la elak daripada dapat NCR..

yang geramnya biasa nye keje technicion ok jer...
tapi plus+++ lak kena bantu semak keje org lain..
sakit ati x??

ermm..xpe la yang penting sama bantu membantu kan..

teringat lak lagu ni...

KERJASAMA BERGANDING BAHU...
TOLONG MENOLONG BANTU MEMBANTU...

1 MALAYSIA

~hoho :p

p/s : sempat lak curik2 wat entry ni ye..hehe ~break jap sebab kepala den ni dah poning...

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara