MEKASIH SEMUA :,

Sep 3, 2010

semangat merdeka 2010

hahhahha...
tajuk entry xleh blah....
semangat la sgt kan...
ke terpaksa...
sendiri mau ingat la...

ermmm.....walaupon agak lambat aku wat entry ni...
tetap nak citer gak...
yang aku

*
*
*

telah menyertai perbarisan hari kemerdekaan yang ke-53
pada 31 Ogos 2010
bertempat di MITC, Melaka
yang mewakili JPBD Melaka....

nak jadi citer...petang sebelom 2 baru la nak carik baju opis bg 2...
(dah simpan dlm stor..hehhehe)
baru nak cari suar itam yang lain..
(suar lama dah xmuat..tidakk aku dah gemuk le)
baru tercari-cari kasut itam yang bertutup
(mujur ada adik aku..crock pon crock le)
kelam kelibut la...
*
*
*

mujur en hubby aku rajin melayan..
so kitaorg berbuka je kat MCD jaya jusco..
bagi memudahkan aku
terus boleh g cari brg2 tuh...
lambat2 org ramai..
nak pilih pon xsenang....

ikut ati malas je nak pegi..
banyak btol hal nye....
tapi semangat yang kuat...  (poyo je)
aku berjaya jugak hadir...hahhahahaa...

pagi 2 hubby hantar sebab jln jem..
parking pon susah...
so jadi keje hubby la menghantar dan ambil tuan puteri dia nih..
xkan xkeje nak membuta je kat umah...
xadil la...
nasib la dapat bini camni...
hehehheheh....

mujur la semua nye berjalan lancar...
walaupon cuaca agak panas...
beratur pon kejap je...
(sebelom2 ni cam nak tercabut kaki ni berdiri tau)
maybe sebab bulan pose..mau ada yg pengsan beratur lama-lama nanti...
dari 7 pg - 10.30 pg dah leh cau....
nak ikutkan boleh abih awal..
tapi dsebabkan tgu CM
majlis mula la kol 9pg...
angin gak..tapi nak wat camne...
ORG BESAR
kita ni sape la kan....

dah la panjang lebor lak citer..
meh lyn pic lak...

sila abaikan muka awk yg itam tu..panas wei beratur kat luar 2....


bersemangat semua walaupon berpuasa...
mana satu aku ye??? hehhehehe....


barisan kontijen JPBD Melaka 2010

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara