MEKASIH SEMUA :,

Nov 24, 2010

Percubaan pertama

cuba ape 2 ye....
aku dah mula pakai shwals...
baru try and error la bak kata org..

bukan pe.. dengan bentuk muka aku yg agak membulat skunk ni...
bukan semua fesyen yg sesuai..

tapi ati 2 tetap memberontak nak kelainan...
tgk org lain pakai lawa2 je...

so aku pun nak try gak...
lgpun kat kedai2 dah melambak jual...
senang la dapat stok...

mmmm....
inilah hasilnya...



kat opis...xder kije namanya nih..huhuu...


p/s : banyak yg dah dikumpul....nak pakai bila xtau la..hehhehe...

3 ulasan:

Nana said...

tantik tantik..i like....
akak nak pakai pun segan juga sebenarnya walaupun ada beli ..ada elok tersimpan dlm almari tu ha ahahaha

j.a.j.a said...

sama la...mula2 takut gak nak cuba...tapi taram jer la coz dah terlebih rajin membeli...hehhehe...

Nana said...

tau xpe..rajin sgt membeli last2 segan nak pakai !

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara