MEKASIH SEMUA :,

Sep 22, 2010

cerita raya bab 3

malam 2 kami pon ramai2 memanggang la...
ada ikan...sotong..udang...hotdog...ayam...
dan paling istimewa daging kambing..
keluarga kitaorg memang tiap2 mlm raya rajin berbeku ni..

tapi taun ni agak x seronok..
mlm 2 hariz (anak buah akutu demam plak
badan nye panas sgt...so asyik meragam je...
papa la yang sibuk jadi tukang panggang nye..
mujur la semua dah siap perap ptg 2...
membe dia bob 2 pon kena dera sekali..
sian kat tetamu ye...

ye la org lain sibuk kat hariz...
makan pon lebih kurang je...
xtgu siap masak semua, dah masing2 makan
(biasanya tgu makan ramai2 dulu)

hariz plak asyik nangis je...pas2 muntah2 lagi...
so sebab risau..
mak, ayah, along ngan k,azah terus siap2 bawak g klinik..
jadi tinggal kitaorg je la kat umah....

taun ni xberapa jadik la makan family kitaorg....
makan pon sendiri2 je..
mujur la ada membe pa 2 ye memeriahkan suasana...
siap bakar mercun merdeka 16 das..
(pic xsempat nak amik sebab sibuk panggang daging)

pas diorang balik bawak hariz dari klinik...
anak buah aku 2 dah tido..xde la penyeri suasana...
suhunya tinggi 39.5 tu...
cian kena masuk ubat kat bontot...

sempat papa berposing ngan hariz sebelom bawak g klinik...
cian dia tgk muka pon xceria...

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara