MEKASIH SEMUA :,

Sep 18, 2010

jom tgk wayang

ni sebenarnya sambungan dari entry sebelom ni...
petang tu dah penat2 layan tetamu...
semua tertido..
dalam kol 8 baru la terjaga..


tiba2 papa ajak tgk wayang cerita piranha..
kat mbo melaka mall...
aritu dah g kat terminal one, seremban..
tapi cerita 2 lom kuar lagi..
kalau nak tgk kena la gi kat seremban 2...
sebab adik aku g tgk kat sana..
dia kata best cerita 2..memang nampak cam real..



aku pon ape lgi laju je la..
mandi...siap2...makeup...jom papa!!
nak berjalan laju je la...

papa dan mama....


sempat lagi berposing sebelom keluar...


tiket kami bertiga...

utk makluman cerita ni 18 PL...
jadi memang la utk tontonan 18 tahun ke atas..
tapi kitaorg pandai2 la seludup masuk adik aku tuh..
(xcukop umur lg rupanye...hehehehee...)
mujur la kawalan xketat sgt..
kalau x maunya dia kena tgu kitaorg 2jam kat luar wayang 2...


memang best gile citer ni...
real2 je isi org tercabut...
ganas tol ikan piranha ni ye....
bayangkan la kalau ada kat laut di malaysia ni...
mati idup balik fobia beb...

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara