MEKASIH SEMUA :,

Aug 17, 2010

seronoknya!!

3 ari dah aku cuti wat entri..
semua gara2 balik seremban..
line brodband celcom xclear..
kalau ada pon lembab sgt..
so pada sakit aty, baik xpayah on9 kan....
(tpikir nak tukar maxis...ramai kata lg ok)

ermm..pape pon seronok sgt balik kali ni..
tgk anak buah aku..
makin tembam n comel...
bijak plak 2....
memang geram la...
almaklumlah anak buah sorang..
bila balik jadi perhatian la..
aku ngan family gelarkan ank abg aku ni ayam golek...
sebab tembam sgt...

ni pic hariz ngan papanya..sama tembam..hehehhe....

ni pic dia paling latest ~10 bulan

mak aku pon masak lauk best2....
ermm...memang naik la berat aku..
bertambah2 lgi la...
tapi nak jadikan cerita,
tgh syok kitaorng bergotong royong nak siapkan juadah berbuka...
tangan ayah aku kena mesin kelapa...
huh...darah banyak gila..
nasib xputus jari...
boleh ke tiba2 je tempurung 2 pecah..mau xmkn tangan..
sian ayah aku..
mujur la ada peti kecemasan dalam kete aku...
leh la ubatkan...sbelom jmpe doktor....

kaki mummy aku pon dah ada perubahan...
xpyh jln pakai tongkat lgi...
tapi kalau berdiri lama2 bengkak la..
so ayah aku kena rajin la balut kaki dia ngan bendis...
(nasib la labu)

langsir pon dah hampir nak siap...
seronoknya!!!

p/s : ermm..bila nak dapat baby sendiri plak ye....

2 ulasan:

anirza said...

bla la....langsir pun omak yg tolg potong kan..pegiiii arrr..
nk ckp benda baik ne...INSYALLAH Anugerah tu akan dtg jua...rajin berusaha tangga per?? tangga kejayaan...AMIN....

j.a.j.a said...

hehheheh...jgn la bocor rahsia...amin..doakan la ye..sedih ni..hhuhuuh...

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara