MEKASIH SEMUA :,

Aug 17, 2010

dugaan demi dugaan

adoii..arini puasa btol2 mencabar bg aku..
pedih gila perut...
sampai kuar angin masam la...
huh...tapi akhirnya selamat gak puasa arini..

yg peliknya nape ntah jadi cam2..
nak kata xsahur, aku bangun bersahur...
makan nasi lgi...
masa aku bujang dulu xde plak camni...

ke punca makan ubat yg doktor bg 2...
ermm...ntah la sejak kahwin ni macam2 berubah tau...
ada je yg xkena ngan badan aku ni..

nak jadi citer, malam lepas berbuka aku balik la dari umah mak...
dalam kete pinggang sakit gila..
tuhan je tau...padahal bukan jauh sgt pon seremban -----> melaka
dalam 1 jam je...yg lagi pelik bukan aku drive pon...
jln pon higway...
(sian papa drive tanpa dtemani aku..da sakit +kenyang membuta la...)

mlm 2 xleh tido la...
dsebabkan 2, esoknya aku g la amik ckeck kat poliklinik wahidah...
(aku dah terbiasa ngan doktor ni...best, layanan bagus siap detail terangkan)
rupanya aku kena masalah biasa kalau da kawen....
mana2 gurl yg dah tawen je tau..hehhehheh

so dapat la mc...
tapi yg paling xsuka aku kena cucuk nak ilangkan sakit pinggang 2..

ni la ubat2 yg perlu aku makan...xsuka....



p/s : tq papa tlong mama wat keje....luv u.....(+__*)

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara