MEKASIH SEMUA :,

Dec 12, 2010

welcome miss lola

sape 2 ye...
itu la org baru dlm umah aku ni...
miss lola..
seekor kucing parsi yang sgt2 comel dan manja..

sebenarnya aku ni bukan minat kucing sgt...
yg lebih tepat...takut kat kucing..
hehheheh....

tapi papa plak yang beria2 nak bela...
aku ikut kan je la..

yg paling istimewa..
muka lola mcm anjing buldog 2...
kiut sgt...
pastu dia pun manje je..

nak mandi senang..sikat bulu senang....
diam je..sikit pun x melawan..
dan yang paling penting pandai "membuang"..

mula2 aku amik dia dari makcik aku kat kuantan....
dia mcm murung je...
rupa2 nya menahan dari "membuang" dlm sangkar...
sian kan...dah beli pasir...baru la nak "membuang"
memang pandai..

mybe makcik aku dah ajar dia dari kecik..
senang la keje kan...

skunk lola tgh bunting...
tapi suka sgt nak bergurau ngan kita..
mana kita pegi ikut jer...

tapi...
bila kita xlayan dia..
mula la wat muka sedih n lentokkan kepala dia..
kadang2 geram tgk aksi dia...

time tido plak...
kaki terkangkang je...
mcm manusia plak aku tgk..
huhuhuhuhuuu..

jom layan gambar lola yang sempat aku snap..

ni masa first time amik dia...


time lola malas...comel..





dah mula nak main...

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara