MEKASIH SEMUA :,

Feb 21, 2011

honeymoon kat mana erkk???

hahha..gelak dulu sebagai pembuka bicara..
honeymoon ape la si jaja ni kan..
dah 10 bulan kawen baru nak citer pasal honeymoon??

sebenarnya i baru terperasan..

yang rupa2 nya....

tiada entry pasal honeymoon i ngan incik hubby...

patot la membe2 i ramai yang tanya kami honeymoon kat mana???
nape xwat entry???
bla...bla..bla..

ok..ok....utk puaskan hati u olls...
i bgtau erkk walaupon dah basi bacin cerita ni..
xkisah lah..yang penting masih mekar dihati i ngan incik hubby...
sambil tersenyum gatal ~wink*

kitaorg mula2 honeymoon tu xde la sampai kat luar negara pon..
just kat cameron highland jer...
tapi dah cukop bermakna tau di hati i..
haha...ye la semuanya surprise dari incik hubby...

jom je la layan pic2 ni...
rasanya dah cukop buktikan kebahgiaan kami
+__+


















*
*
*


serba ringkas
percutian ke cameron highland
4 hari 3 mlm
~casa de la rosa

wink*


p/s : first aniversary nanti nak sambut kat mana erkk???   (+__+)

2 ulasan:

FARA said...

mana tempat strawberi ni...hehhehehe best x??memang nak g tp x lepas2 ag

j.a.j.a said...

kat brincang,cameron highland...best jugak...rasa cam nak g lagi jer..hehhe

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara