MEKASIH SEMUA :,

Feb 21, 2011

ape yang jadik???

adoii...susah btol nak hupdate blog skunk ni...
bz je memanjang..
plus++ tenet kat umah ni cam siput jer..
tu yang malas menghupdate...

mesti u olls tertunggu-tunggu entry yang sebelom ni kan..
ala yang pasal sesuatu yang teerjadi di luar jangkaan tu..

nak tau ker ape dia..
jom layan pic kat bawah ni eh..











ape yang terbakar tu???
haha..ni la...

sebab cuaca kering dan plus++ panas terik petang tu..
tetiba je kawasan lapang aka semak samun depan umah aku ni terbakar..

mujur api cepat dipadamkan oleh bomba...
kalau lagi marak xtau le...

macam2 kan...
emm....syukur xde pape yang terjadi...

p/s : serik dah nak parking kereta kat situ...kalo tibe2 terbakar lagi mau meletop kete aku tu..sape nak tolong jawabkan..hehheh

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara