MEKASIH SEMUA :,

Apr 28, 2011

minggu berjimba bermula

tak lama lagi cuti 1 mei kan..
kemanakah u olls pegi menghabiskan masa cuti tu yer...
kan panjang..
sgt2 seronok rasanya...

terasa dah lama i ngan incik hubby xkuar berhoneymoon sama2...
ni semua kerana incik hubby i baru bertukar kerja..
kena la jaga prestasi..
so nak cuti  pon susah la..

tapi skunk bila dah dapat green light dan dah ada cuti..
minggu utk kami berjimba bermula..

then incik hubby ajak ke genting highland...
wah2 memang seronok bangat...
i last pegi sane pon masa belom abis sekolah dlu...
ape lagi..dah ada peluang i on je la...

search2 bagai...
yes dapat gak booking hotel...
tiket mainan indoor + outdoor pon dah booking
maklumlah time2 cuti camni..
sure2 la ramai org..


first world hotel ~genting highlands

dan yang penting i nak gi main salji..
nak tebus balik sebab gi ict aritu xsempat masuk..
hehhehe~

k,tunggu ye 
entry akan datang...
daaaa~

p/s : genting wait..we are coming.... :-)

0 ulasan:

Post a Comment





 

lurve !n he@rt. Design By: jaja gara